Cart0Item(s)

Jūsu grozā nav preču.

Product was successfully added to your shopping cart.

JOGA | ON-LINE nodarbības

1. Iesildīšanās dienai un nākamajiem vingrojumiem

Lēns, mērens temps.

Vingrojumu komplekss, kas no rītiem atmodinās ķermeni. Palīdzēs atslogot muguru dienas laikā, kā arī kalpos kā iesildīšanās pirms citu jogas pozu vai vingrojumu kompleksu izpildes.


 

2. Atmošanās, iesildīšanās un pastiepšanās

Lēns, mērens temps.

Rīta vingrojumi ātrai muguras un plecu joslas atmodināšanai. Ieteicams izmantot arī dienas laikā, kad ķermenis prasa ieturēt kustību pauzi. Tāpat noderēs, lai iesildītos pirms citiem vingrojumu un jogas pozu kompleksiem.

 

3. Plecu joslas un roku vingrinājumi

Lēns, mērens temps.

Vingrojumi var tikt izpildīti gan kā iesildīšanās un/vai pamata prakses daļa, gan kā atsevišķs komplekss. Pēc tā vēlams atslābināt plecu joslu, pastiepjot to. Veicot stiepšanās vingrojumus iztēlojies atslābināšanos un tās ietekmi uz tavu ķermeni.

 

4. Pastiepšanās, stājas un lokanības uzlabošana

Lēns, mērens temps. Sarežģītība – viegla, vidēja (atkarīga no kustību amplitūdas plecu joslā). Nepieciešams inventārs – nūja, slotas kāts vai tmldz.

Komplekss ar mērķi dziļāk pastiept muskuļus un saistaudus. Regulāra vingrojumu pildīšana veicinās kustību amplitūdas palielināšanu un uzlabos stāju.  


5. Dinamiska jogas prakse visam ķermenim

Mērens un ātrs temps, sarežģītības pakāpe – viegla, vidēja. 

Treniņa pamata daļa ātrākai sirds darbībai, muskuļu un orgānu sistēmu tonizācijai. Izpildāma pēc iesildīšanās. Var kombinēt ar citiem spēka vingrinājumiem, izmantojot inventāru un bez tā. Pēc aktīvās daļas vēlams mērenā un lēnā tempā atsildīties, veikt stiepšanās vingrinājumus.

 

6.  Atjaunojoša, atslābinoša, lēna prakse

Lēns, mērens temps. Vēlamais inventārs – spilveni, sega.

Vingrojumu komplekss paredzēts, lai palīdzētu atjaunināt iekšējos resursus, atbrīvotu mentālo fonu, elpotu un relaksētos, kā arī atslābinātos pēc citam ķermeņa praksēm.