Cart0Item(s)

Jūsu grozā nav preču.

Product was successfully added to your shopping cart.

Strādā mājās, vingro mājās!

Mājvieta kļuvusi par darbavietu? Strādājot mājās, ir būtiski kustēties. Darbs neierastos apstākļos var radīt papildu spriedzi un stresu, tāpēc pat īsu brīdi veikti vingrinājumi palīdzēs kliedēt negatīvās sajūtas, mazināt nemieru un uzlabot noskaņojumu.

Sagatavojies

Izplāno savu treniņu. Atceries treniņus sporta klubā vai atrodi sev piemērotus vingrinājumus internetā. Plānā ieraksti dažādas kustības — pietupienus, palēcienus, atspiedienus u.c., kā arī vēlamo skaitu. Plāns palīdz koncentrēties, apkopot paveikto. Skati video padomus arī no mūsu treneriem.

Atbrīvo vietu
Atrodi vismaz divus kvadrātmetrus, ko var atbrīvot no mantām. Iekārto vietu, kur paredzēts izstaipīties vai pavingrot. Sakārtojot vidi, sakārtojas domas, un rodas lielāka motivācija izkustināt arī ķermeni.

Radi noskaņu
Svaigs gaiss atjauno enerģiju un dod spēku. Atver logu kaut uz īsu brīdi. Iededz aromātisko sveci, izmanto difūzeri ar kādu no mīļākajām ēteriskajām eļļām, kas vai nu uzmundrina, vai tieši otrādi — nomierina.

Sāc ar mazumiņu
Pat īsu brīdi veikts vingrinājums ir lietderīgs — dari, cik un kad vari! Pietupienus var veikt jebkur, un derēs pat 10 minūšu “minitreniņš”. 12 “piecminūtes”, un, skat, kontā ir stundu garš treniņš!

Nepārspīlēt!
Nekas nav jādara ar varu. Ja nav noskaņojuma ilgam treniņam, var ar sevi vienoties par nelielu izstaipīšanos. Visticamāk, gribēsi turpināt kustēties, jo endorfīni dara brīnumus!